لیگ دسته یک کنگان

 

پنج شنبه   ۲۱/۸/۸۸


پرسپولیس گوده ***  سیراف   

 

 ساعت ۱۴:۴۵   

 

نظرات 5 + ارسال نظر
<<<>>>> پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

تیم مهرورزان باید به فکر یه مربی خیلی خیلی خوب باشه بااین مربی نمیتونه به جایی برسه

سلام

دوست عزیز شما بهتره تو فکر تیم خودتون باشید

شما قصد تخریب یک شخص رو داربد

کاملا شما رو میشناسم و میدونم چه

هدفی دنبال میکنید

مهرورزان پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

اقای میری چرا خودت کنار نمیکشی
چرا نمی خوای باور کنی که نمی تونی مربی خوبی برای مهرورزان باشی
سال گذشته هم که به عنوان بهترین مربی شناخته شدی این تو نبودی که عنوان بهترین مربی رو به خود اختصاص دادی این آقای اسماعیل ایدانی بود که مربیگری کرد و عنوان خودش رو به تو داد و تو هم با کمال پرویی پذیرفتی و الان فکر میکنی که بهترین مربی هستی به همین خیال باش

این نظر شماست

من زیاد به این عنوانها علاقه ای ندارم و هیچوقت

نگفتم که من بهترین سرمربی هستم

لطفا با نام مهرورزان هم این جملات رو ننویس

چون شما مهرورزانی نیستید

مهرورزان پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

نه این تنها نظر من نیست من تو ی نظرات که نگاه کردم چند نفر دیگه هم از شما انتقاد کرده بودند و خواستار بهتر بودن شما شده بودند
در ضمن شما از کجا میدونید که من مهرورزانی نیستم

۰۰۰۰ جمعه 22 آبان 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

دوست عزیزی که ازاسم مهرورزان به منفعت شخصی خودت استفاده میکنی کار بسار زشتی انجام میدی خواهشن خانواده مهرورزان را تخریب نکنید

حامد ددددددددددددد جمعه 22 آبان 1388 ساعت 12:11 ق.ظ

اقای میری میدونم بعضی ها به مهرورزان حسودی میکنن شما گوشتون به حرف اینها ندید هر چند تو عاقل تراز این حرفایی ما بازیکنان مهرورزان هیچ وقت از زحماتی که برای مهرورزان کشیده ای هرکز فراموش نخواهیم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد