داوران کنگان

   

داوران فینالیست خوش درخشیدند

 

 

 

 

پس از کذشت ۲۴ ساعت از آخرین قضاوت داوران 

 کنگان که به جرات میتوان گفت یکی از بهترین  

 قضاوت های داوری در چند سال اخیر بوده و این  

 جای بسی تقدیر دارد. 
امروز وپس از گذشت ۴ماه از تغیر وتحولات کمیته داوران
  

 

 

 و سر کار آمدن محمد فرهادی به همراه داوران جوانی  

 که هنوز ۱۰ روز از تست داوری آنها نمی گذشت می بینیم  

 که این جوانان چگونه پیشرفت کرده اند و در فینال مسابقات  

 امید این حقیقت را به عین دیدیم و این حرکت آقای فرهادی  

 و همکارانش و بهاء دادن به جوانان بلاخره نتیجه داد و انشالله 

داوری کنگان با این برنامه هایی که این کمیته دارد نیروهای جوان 

 وبزرگی برای آینده داوری مهیا خواهد کرد و داوران کنگان خواهند  

 توانست به حق خود برسندامید است که همگان از این کمیته   

و داوران آن حمایت کنند تا این راه صعودی را ادامه دهند 

خبرگزاری مهرورزان.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرهادی دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

میخواستم از ابراز محبت شما نسبت داوران به کمیته داوران و داوران تشکر کنم

داور سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 06:58 ب.ظ

انصافا من به کار آقای فرهادی ایمان دارم بلاخص از توجه ایشان به قشر جوان ولی ای کاش آقای فرهادی .........

محمد فرهادی سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

میخواستم از ابراز محبت شما نسبت کمیته داوران و داوران تشکر کنم

من چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

درود بر داوران خوب شهرمون
قاسم بحرانی دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد