هیئت فوتبال

 

به زودی مصاحبه ای در مورد عملکرد و  

 

برنامه های آینده هیئت فوتبال کنگان را 

 

 از این وبلاگ مشاهده خواهید کرد. 

 

از بازدید کنندگان عزیز تقاضامندیم  که هر 

 

 سئوال،پیشنهاد و انتقادی دارند، در قسمت 

 

 نظرات برای ما ارسال نمایند.   

 

نظرات 17 + ارسال نظر
مدیر عامل پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 03:57 ب.ظ

حتما با اعضاء هیئت مصاحبه کنید شاید حرف تازه ای داشته باشند ما میشنویم من نمیدانم واقعا آقایان ضعیفند یا ما آنها را ضعیف میبینیم
در ضمن با مدیران تیم ها هم مصاحبه کنید

فوتبالی پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام
جا دارد از اینجا از تلاش آقایان دولتی و ایدانی در هیات تشکر کنم واز تمام کسانی که در آن هیات زحمت میکشند

* لیونل مسی - برهانی شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 09:57 ق.ظ

این آقای فوتبالی واقعا حرفهای خنده دار و مسخره ای زده
دولتی !!!!!!ها هاه ها
این آدم بی.... هیچی از فوتبال سرش نمیشه
دوتا بازیکن خارجی نمیشناسه
این دولتی بی... باید مثل... از این فوتبال پرتش کنید بیرون
آدم کم بود تو کنگان دولتی را گذاشتند. از سر بدبختیمون مباهات و دارو دسته ی بی لیاقتشون شدن همه کاره فوتبالی که سالهاست همین جوری مونده و فقط باید نظارگر گند کاریهاشون باشیم
برای این فوتبال پولکی متاسفم

سلام

خواهشمندیم از دوستان عزیز

از توهین به هیئت فوتبال و تیمهای مختلف جدا" خوداری نمایید

لازم به ذکر است که نظرات داده شده توسط بازدیدکنندگان

لزوما" نظر شخصی مدیر وبلاگ نمی باشد

باتشکر مدیر وبلاگ

* لیونل مسی - برهانی یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

ببین عزیز من
من تا حالا به هیچ کس توهین نکردم
اما وقتی ببینم یه کسی بیاد و اینجوری از کسی بیخود و بیجهت تعریف کنه باید بهم حق بدی که بدتر از اینها هم بارشون کنم
خداییش تا حالا تو خودت آدم بی لیاقت تر و بی کفایت تر از دولتی تو فوتبال کنگان دیدی
هر جور راحتی اگه میخوای اینو تائید نکن
اما میرم وبلاگ مرصاد بدتر از این رو هم مطرح میکنم
حالا هر جور راحتی!!!!!!!!!!...؟؟؟؟؟؟؟

* لیونل مسی - برهانی دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

ممنونم از تایید نظرم
دلم خنک شد

توپ دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

من به نوبه خودم از زحمات بی دریغ هیئت فوتبال تشکر میکنم و از کم فهمان کج اندیشان هم به شدت عصبانیم واقعا تو لیاقت داری تو از فوتبال چی میفهمی چرا توهین میکنی.ما فوتبالیها قدرتان را میفهمیم دستتان درئ نکنه آقایان مباهات دولتی ایدانی

باد دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 06:23 ب.ظ

انصافا آدم چون قانونمند باشه همیشه مرد اتهامه آقای دولتی واقعا حال یه عده ی فرصت طلب رو گرفته و سر جاشون نشونده دستش درد نکنه حتی قدرت منحل کردن هم داره باید بهش احسنت گفت

گرگ دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 06:25 ب.ظ

من نمیدونم چه بلایی سر این بدبخت اورده که اینجوری میگه حالتو گرفته اساسی.برو حال کن تا۴سال دیگه هستن و کماکان زیر دستشی هاهاهاهاهاها

تال دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 06:30 ب.ظ

بحر حال اینا فوتبال کنگون رو متحول کردن اگه کسی شک داره بره رودررو باهاشون مناظره کنه منم نمیدونستم مخالف بودم پرسیدم و متوجه شدم چقدر زحمت کشیدن انصاف داشته باشین

توله دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 06:32 ب.ظ

ما هر چه در این فوتبال داریم از زحمات ایناس چرا پا روی حق میزارین تو که اینجوری انتقاد میکنی مطمئنم اهل منطق نیستی آدم منطقی کمی......داره من فکر نکنم تو داشته باشی

چوله دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

خیلی خوبه آقای دولتی با تو دهن به دهن نشه چون از زبون که از ایشون سراغ دارم حتما ماتت میکنه میگی نه برو باهاش بحث کن فیتیله پیچت میکنه ببین حتما خیلی قدرت داره که چندین سال مونده تو میتونی خب برو جاشو بگیر(نمیتونی بشین سر جات)

عاشق فوتبال دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

درود بر هیئت فوتبال کنگان و یاران زحمتکشش درود بر مباهات دولتی ایدانی بحرانی سلیمی فرهادی درود بر قهرمانان زحمتکش و مرگ باد بر موشان حقیر و ضعیف و کم ارزش

زلاتان اب..............09 دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام به نظر من کلا داستان فوتبال همینه ولی تو کنگان دلشون می خواد که فوتبال کنگان رو یه تکونی بدهند ولی بعضی تو کارشون دخالت می کنند و کارهای دیگران رو خراب می کنند ولی کار اعضای هیئت درسته ولی..................

رونالدو- خلیلی دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

آقای لیونل مسی -برهانی توهین های شما نشان از ادب شما است شمای که هنوز یاد نگرفته اید انتقاد یعنی چه اگر به فکر فوتبال هستی انتقاد سازنده کن تا حالا یک بار رفتی هیئت فوتبال زحمات اون ها رو دیدی .... نه چشمات رو بستی خبر نداری همین فوتبال رو اگه نگوییم یک نفره اما انصافا همین دولتی می چرخونه ، اگر یه تیم دار فکر 25 تا بازیکن هست این آقا باید فکر 25 تا تیم باشه شما از کجای دنیا اومدید واقعا دلم به حال این فوتبال می سوزه دلت برا یه تایید نظر خنک می شه این کجاش دل سوزی به حال فوتبال هست ما اهل فوتبالیم شما را هم دوست داریم

دوست عزیز انتقاد سازنده.........................انتقاد سازنده.............انتقاد سازنده...........

سبز دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

اصلا به نظر من این هیئت فوتبال رو باید تعصیل کرد اصلا فوتبال کنگان چیه که هیئت فوتبالش چی باشه اصلا فوتبال ایران چیه اروپا رو بنگر

یه همشهری دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

ضمن عرض خسته نباشید خدمت آقای میری که حالا شده یکی از بهترین وبلاگ داران کنگان و امیدوارم که از این بهتر بشه
میخواستم از آقای دولتی و همکارانش تشکر کنم بابت زحماتی که در این کنگان و هیئت فوتبال میکشن و ازشون میخام از بعضی از حرفهای کم ارزش که توسط اوناییه که از فوتبال هیچی نمی فهمن زده میشه ناراحت نباشن

حسین سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

من به عنوان یه علاقمند به فوتبال باید کار مسی رو تقبیح میکنم چون بالاخره تو این فوتبال زحمت زیادی کشیده شده هر اینا هم زحمت کشیدن تو نمیتونی منکر بشی.ایراد در همه جای دنیا هست تو حق نداری اینجوری بنویسی مگه اینکه تو تیمدار باشی و باهات برخورد کرده باشن.کلا کارشون بد نبوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد