بازی دوستانه

 

 

مرصاد *** صیادان 

 

شنبه17/5/88 

 

   

ساعت 17:30 

 

  

مکان:استادیوم شهید فرحی کنگان 

 

منبع : وبلاگ مرصاد 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
علی محمدی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام
من برای شما متاسم که خودتون نظر میدهید و خودتون اون رو تایید میکنید.
من نه طرفدار شما هستم ونه طرفدار هیچ باشگاه دیگر فقط دوست دارم بهتون بگم که این بچه بازیا چیه سر به سر باشگاه مرصاد و مدیر وبلاگشون میذارید واقاْ زشته براتون.
من نمیدونم شما که هستید ولی هرکسی هستید. نباید این کارها رو بکنید.
امیدوارم این کارهارو نکنید.

این نظر رو صرفاْ برای خودتون نوشتم نه برای کسی دیگه
نظر رو تایید نکنید.
موفق باشید
متشکرم

با سلام خدمت دوست عزیز

من متوجه نمی شم شما در مورد چی صحبت

می کنید اگه ممکنه واضح تر صحبت کنید

تا بتوانم پاسخ شما را داده باشم

من صرفا" این نظر را تایید میکنم

تا پاسخ نظر بدست شما برسه

با تشکر

مدیر وبلاگ

دوست یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام خدمت آقای علی محمدی شما مطمئن باشید من طرفداره هیچ کدام از وبلاگ مرصاد یا مهرورزان نیستم اگر دیدید در نظر های قبلی ام از مدیر وبلاگ مرصاد انتقاد کردم برای این است که من چند نظر در وبلاگ مرصاد نوشتم که تنها یکی از آنها را تائید کرد آن موقع شما چطور انتظار دارید من از مدیر وبلاگ مرصاد انتقاد نکنم.اگر فکر می کنید من دروغ می گویکم میتوانید با مدیر وبلاگ مرصاد تماس بگیرید.

شیطان سرخ یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 01:03 ق.ظ

اقای میری من برایتان متاسفم شما که شبانه روز زحمت می کشید و خبرهای به روز کنگان را در اختیار ما می گذارید آیا واقعا...؟؟؟ لزومی داشت که برای گزارش یک بازی دوستانه مطالب را از باشگاه دیگری بگیرید.واقعا خیلی سخت بود گزارش را خودتان بنویسید...؟

با سلام خدمت دوست عزیز

در واقع اکثر خبرها خودم به تنهایی جمع آوری میکنم

اما در بعضی از مواقع نیاز هست که از وبلاگ مرصاد یا سپاهان کنگان

ویا غیره برای اطلاع رسانی بهتر نسبت به بازدید کنندگان

عزیز از این وبلاگها کمک بگیرم در ضمن این اولین باریست

که یک خبر را از وبلاگ ورزشی یک باشگاه کنگانی می گیرم

تازه من منبع اونو هم نوشتم

شیطان سرخ یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 01:15 ق.ظ

منظور من بازی امروز مرصاد با صیادان بود.
منظور من این است شما که همه ی وبلاگ های کنگان از وبلاگ شما مطلب می گیرند نمی توانستید خودتان ساعت و تاریخ این بازی را بنویسید.

خب عزیز من ، من که علم و غیب ندارم که بدونم کدوم تیم

با چه تیمی چه زمانی بازی داره

باید از یه جایی این اطلاعات را جمع آوری کنم

در ضمن به عرض شما می رسانم که ساعت و تاریخ این

بازی رو خودم نوشتم

@ارتش سیاه یاران-*/+= یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 12:10 ب.ظ


باسلام خدمت همه دوستان که دارن نظرهای خنده دار میدهند
و سلام خدمت آقای میری که واقعا در انتشار اخبار روز کنگان در تمام وبلاگهای کنگان حرف اول رو میزنه.
من تمام بلاگهای کنگان رو دیدم هیچ کدوم به روز تر از این وبلاگ نیست.
خیلی برام جالبه !!! که آقایان علی محمدی و شیطان سرخ دارن از این وبلاگ ایراد میگیرن
وبلاگ مرصاد واقعاً عقب مونده است!! خنده داره که دارن از این سایت ایراد میگیرند.بجای اینکه بخوان متلک بار این وبلاگ بکنن ..چندتا پیشنهاد سازنده بدهند تا برای کنگان آبرو داری بشه.
یاران سرور مرصاد پولکی

ارتش سیاه یاران دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

یاران سرور مرصاد
یه روزی میرسه که روی مرصاد سیاه شه
آفتاب فروزنده یاران همیشه پشت ابر نمیمونه
آقایان مربیان مرصاد که همیشه دارین چاپلوسی مباهات و هیات فوتبال میکند لین رو بدانید که این مباهات بی لیاقت به همراه دوستان ضعیف و پولکیشون یه روز از این فوتبال پرت میشن بیرون
اون روز رو میخواین چیکار کنید؟؟!؟
تا کی اینقده چاپلوسی!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارتش ساه یاران سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

مشکی رنگ عشقه یاران تیم عشقه


حالم از مرصا و مربی هاشون به هم میخوره
اه
اه
اه
اه
؟!
چاپلوسهای بدبخت
درسته که تیم مهرورزان هنوز اونطور که باید و شاید جون نگرفته
اما وبلاگشون سرور وبلاگ مرصاده؟
به امید قهرمانی تیم یاران

سلام

خواهشمندیم از دوستان عزیز به یکدیگر احترام بگذارید

و از توهین به تیمهای یکدیگر بپرهیزید.

لازم به ذکر است که نظرات داده شده توسط بازدیدکنندگان

لزوما" نظر شخصی مدیر وبلاگ نمی باشد

باتشکر مدیر وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد