مصاحبه با مدیر عامل سپاهان (یاران)

  

فرهادی همه کاره ی هیچ کاره! 

 

 

 

 

 

این بار به سراغ مدیر عامل سپاهان کنگان که گویا ناراحتی  

زیادی از اجرای این دوره از سری مسابقات جوانان کنگان  

دارد میرویم پای صحبت ایشان مینشینیم: 

 

آقای دورقی شما بازی آخرتان مقابل مرصاد را چطور ارزیابی میکنید؟ 

 

 با عرض سلام و خسته نباشی خدمت شما و تمام 

 مردم فهیم و فوتبال دو ست و فوتبال شناس پیشکسوتان 

 محترم کنگان. به نظر من این مسابقه با توجه به حضور 

 جوانان مستعد فوتبال شهرمان در حد قابل قبولی برگزار 

 شد و این باز از نظر بار فنی در حد بالایی برگزار شد البته 

 ناگفته نماند که گرمای زیاد یه خورده از کیفیت بازی کاسته  

اما در کل من از بازکنان تیمم راضی هستم  

 

آقای دورقی شما از نتیجه بازی راضی بودید یا نه؟  

 

اولاً نتیجه بازی با توجه به نیمه تمام ماندن بازی مشخص 

 نیست و باید منتظر تصمیم هیات فوتبال بمانیم تا بعد 

 تصمیمات دیگری بگیریم. شما از نحوه برگزاری بازی  

خیلی نگران بودید؟ یا از تیم حریف ناراحتید. ببینید, 

 من و کادر فنی تیم با تمام مسئولان تیم مرصاد دوستی 

 نزدیکی داریم و حاضر نیستیم با آنها بخاطر فوتبال مشاجره 

 کینم. 

 

 نظرتان درباره تیم حریف چیه؟  

 

من تیم حریف را تیم بسیار خوب و با مربی 

 کاربلد و با توجه به سن کمی که دارند 

 از لحاظ تجربه و بار فنی در سحی بسیار  

خوب دیدم. امیدوارم این مربی به همراه تیم  

مرصاد در تمام مراحل موفق باشند.  

 نظرتان درباره بازیکنان و کادر فنی تیم خودتان چی؟ آیا راضی 

 بودید؟ آیا خواسته های شما را بر آورده کردند؟  

 من از این بازی بسیار راضی هستم همچنین از کادر فنی 

 که توسط  قایان جاسمی- قادری- پور عبدالعلی-  

دورقی- شفیعی-  طهماسبی- نصاری و دیگر اعضاء 

 که زحمات بسیار زیادی کشیدند و همچنین تشکر 

 ویژه ای میکنم از بازیکنان با تعصب و همیشه یاور 

 تیم که از همین جا دست تک تکشان را میبوسم و 

 آرزوی سربلندی برایشان دارم. 

 

 شما گویا از نحوه برگزاری این مسابقه خیلی شاکی بودید؟ 

جریان چیه؟ 

 در هیچ جای ایران مسابقات به این شکل برگزاری نمیشود. 

 شما نگاه کنید این بازی در 20 دقیقه وقت قانونی و 6 دقیقه 

 وقت اضافه به غیر از وقتهایی که در این میان تلف شده بود, 

 باید زیر نور پروژکتورهای ورزشگاه برگزار میشد اما با توجه به 

 اعلام هیات فوتبال بوشهر مبنی بر اینکه, شهرستان کنگان به 

 علت بدهی به اداره برق نباید مسابقات زیر نور برگزار شود در 

 تاریکی مطلق برگزار شد. که در این حین سرمربی تیم سپاهان 

 جهت جلوگیری از مصدومیت بازیکنان خودی و تیم حریف, بازیکنان 

 خود را از زمین بیرون کشیده و انصراف خود را از ادامه بازی اعلام 

 کرد که من هم با نظر ایشان صد در صد موافقم. 

 به نظر شما با توجه به وقت مانده این بازی که چند قیقه بیشتر 

 نبود, شما میتوانستید به گل برسید؟ 

 ببینید این یک سوال بسیار ساده است که همه فوتبال دوستان 

 میدانن که در یک دقیقه میشه به راحتی 2 گل زد.تیم حریف بسیار  

خسته و از لحاظ روحی و جسمی زیر فشار بود و باتوجه به اینکه 

 2 نفر از آنها کارت قرمز گرفته بودند در چند دقیقه گل زدن کار  

خیلی سختی نبود که از بازیکنان ما بر نیاید. 

 آقای دورقی گویا شما از این تساوی خیلی نارحتید ؟ 

 آیا شانس برد شما بیشتر بود؟ 

 همه ما آن بازی نفس گیر را دیدیدم با احترامی که به تیم 

 خوب مرصاد دارم باید بگویم که برد در این بازی حق مسلم 

 ما بود.ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و صاحب چندین 

 موقعیت خطرناک شدیم که فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد 

 و با بد شانسی و بی توجی مهاجمان بقیه موقعیت ها از بین رفت. 

 در نیمه دوم برای حفظ نتیجه وارد زمین شدیم اما با بد شانسی  

مواجه شدیم زیرا با یک نیمه حمله حریف توپ وارد دروازه ما شد 

 اما بعد از آن دوباره بازی را در اختیار گرفتیم و صاحب چند موقعیت 

 دیگر شدیم ولی متاصفانه باز هم استفاده ای از این موقعیتها نکردیم. 

 و بازی نیمه تمام ماند.  

نظرتان درباره داوری؟ 

 داور این بازی خیلی جوان بود و تحت تاثیر این بازی قرار گرفت! 

 و چندین بار به اشتباه مطلق به ضرر ما سوت زد!. من از داوری 

 طبق معمول بسار ناراحتم و دلیل اینکه اینقدر داوری در کنگان 

 ضعیف است نمیدانم و این را باید ازخود داوران و هیات فوتبال پرسید! 

 آقای دورقی شما چرا اینقدر از مسوولان ناراحت هستید؟ 

 چرا نباشم؟.!! شما ببینید بعد از این همه اتفاقات عجیب و غریب! 

 من به سمت آقای فرهادی(رئیس کمیته داوران) رفتم و از او 

 پرسیدم که آیا نباید این موقع شب نورافکنها را روشن کنید؟ 

 ایشان به من میگه که من هیچ کاره ام!! من میخوام بگم که اگه 

 این آقا هیچ کاره هستند پس چرا از اول بازی هی به این و اون 

 تذکر میداد و مرتباً با داور در تماس بودند و بارها و بارها در نیمه  

دوم بازی را نگه داشتند و تذکراتی را به داور میدادند؟!!!!؟ 

 از طرف من تیتر این مصاحبه را چنین بنویسید. 

(فرهادی همه کاره ی هیچ کاره!) مثل اینکه خیلی ناراحتید؟ 

 من نمیخواهم تمام اتفاقات را توضیح بدم اما شما هم که به 

 جای من باشید از این قبیل اتفاقات که در تمام ادوار مسابقات 

 برای تیممان رخ بدهد واقعا ناراحت میشیید و شاید خیلی تند تر 

 از من هم با هیات فوتبال برخورد بکنید. جالب اینجاست که بدانید 

 یکی از بازیکنان ما به دارور وسط بازی گفت که چند دقیقه دیگه مانده؟  

داور گفت 3 دقیقه! اما بعد از اینکه اقای فرهادی ایشان را احضار کردند 

 به ما اعلام کردند که فقط 30ثانیه مانده است که تمام بازکنان از تعجب  

هاج و واج مانده و حتی چند نفر از این تصمصم داور خنده شان گرفت! 

 من بعد از اینکه اینها رو شنیدم به همه چیز شک کردم..از داور باز گرفته 

 تا هیات فوتبال و مسئولان برگزاری مسابقات..! من حرفهای زیادی برای 

 گفتن دارم که بعد از تصمیم کمیته انضباتی آنها را مطرح میکنم. 

 شما از نور ورزشگاه خیلی گله مندید. 

 نورافکنهای ورزشگاه را با تاخیر 40 دقیقه ای روشن کردن آن هم  

بخاطر اینکه بهانه ای دست ما نباشد. اما خداوند همیشه با حق است 

 و بعد از این ماجرای نور افکن ها اقای حاجی زاده که مسئول ورزشگاه 

 و نور افکنها هستند با ناراحتی و عصبانیت زیاد گفتند که کی قفل تبلوی 

 برق ورزشگاه را شکسته است که بعد چند دقیقه معلوم شد که کار دو 

 سه نفر از مسئولان تیم مرصاد بوده که ربطی به آنها نداشته که این نورافکنها 

 رو روشن کنند و من این را به گوش مسئولان میرسانم و از آنها میخوام که با 

 آنها بر خورد شدید بکنن. در ضمن من اسم این اشخاص را هم میدان و به 

 موقع آنها را اعلام میکنم  

 

از هیات چه انتظاری داری؟

من از این هیات فقط و فقط میخوام که به حق رای را صادر کرده  

تا حقی از بازیکنان ما ضایع نگرددد.

شما بعد از بازی به بازکنان خود گفتید که به تیم های دیگری بروند. 

 منظورتان چی بود؟

همین حالا هم میگویم(با ناراحتی). از موقعی که تیم یاران  

تشکیل شد داوران همیشه به ضررمان سوت میزدند و در 

 یک اقدام عجیب و باور نکردنی در مسابقات پارسال جوانان 

 کنگان, بعد از بازی با تیم پرک که آن بازی آبستن حوادث زیادی 

 در حیطه داوری بود, بازیکنان ما اعتراضهایی بعد از بازی کردند 

 که در مقابل اعتراضهای تیمهای دیگر در حد صفر بود., تیم یاران 

 را بدون برگزاری جلسه کمیته انضباطی و بدون حضور مسوولان 

 یاران, این تیم را منحل کردند, که ما بعد از 2 روز از این اطلاعیه که 

 در شهر به صورت اعلامیه پخش و به دست مدیران تیمهای دیگه  

رسیده بود مطلع شدیم و تمام بازیکنان این تیم را آزاد اعلام کردند 

 و ما از این اتفاق خیلی ضرر کردیم اما با همت دوستان این تیم را 

 دوباره احیاء کردیم و الان با مجوز رسمی تربیت بدنی استان 

 با نام سپاهان کنگان وارد مسبقات جدید شدیم.

چه برنامه هایی دارید؟

تیم سپاهان بازیکنان بسیار زیادی تحویل تیمهای دیگه داده همیشه 

 بازیکنان جوان و مستعد فوتبالش را از این تیم بخاطر دلایل گوناگون 

 شروع میکنند و بخاطر بی پولی مفرط از این تیم جدا میشوند و به  

تیمهای پولدارتری مانند ایکس ووای  میروند و سر ما بی کلاه می ماند 

 اما باز هم  از اینکه  ما بتوانیم به فوتبال کنگان خدمت کنیم واقعا 

 احساس خرسندی میکنیم. از تمام پیشکسوتان فوتبال که همیشه 

 یاور ما بوند میخواهیم بیشتر به فکر تیم های پایه باشند و از هیات  

فوتبال و مردم شریف ورزش دوست کنگان عزیز و نهادهای شهرستان 

 مانند فرمانداری و شورای شهر و.. تقاضای کمک مالی میکنیم و از  

آنها میخواهیم که یک اسپانسر خوب جهت بر طرف کردن مشکلات این 

 تیم پیدا کنند. تا جوانان کنگان به سمت ورزش کشیده بشنود و به 

 سمت تفریح های غلط کشیده نشنود.

حرف آخر؟

من از شما واقعا ممنونم که با زحمات زیاد توانستید اتفاقات فوتبال 

 کنگان را به نحو احسن انعکاس بدهید و امید وارم که به این روند  

ادامه دهید.و از تمام کسانی که در این ورزش واقعا بفکر سلامت 

 فوتبال هستند! تشکر میکنم.همچنین از تماشگران همیشه  یاور تیم  

سپاهان تشکر میکنم و انشالله بتوانیم در آینده با قهرانی زحمات آنها 

 را جبران کنیم و شادی را انها تقدیم کنیم.

متشکریم از اینکه وقتتان را به ما دادید. انشالله همیشه موفق باشید.

ممنونم خدا نگهدار شما باشه.

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
۱۲۳۴۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵ سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 10:15 ق.ظ

ما سربدارنیم ما تیم یارانیم

ارتش سیاه یاران سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

من هم با حرفهای آقای دورقی مدیر عامل محترم یاران موافقم.
آخه کجای دنیا مسابقات رسمی به این شکل انجام میگیره..واقعا خنده داره....
.
من به هیات فوتبال کنگان پیشنهاد میکنم کاسه و کوزشونو جمع کنن برن پی کارشون .
مطمئنا با این کار خیرشون فوتبال کنگان پیشرفت میکنه و به جایگاه اصلیش میرسهو.
آقای میری اگه میشه یه نظر سنجی راجب هیایت فوتبال کنگان بزارید
۱ هیات بماند؟
۲ هیات برکنار بشه؟
منتظر نظر سنجی شما هستم......۱!!!!!!!!؟

ارتش سیاه یاران چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

آقای میری پس نظر سنجی چی شد؟..
درباره هیات فوتبال که بمونه یا بره؟!!!!!!!!!!؟؟!<<<<<<<<<!
۱- استعفا بدهند
۲- سرجاشون بمونن

حمید پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 01:35 ق.ظ

انصافا قضاوت یک طرفه داشته این مدیر عامل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد